lauantai 28. elokuuta 2010

Kardinaalimoka!

Huomasin tuossa perjantai-iltana yhdentoista aikoihin laskeneeni nypyläni väärin. Laskin siis nypylät pareittain tyyliin kaks-neljä-kuus-jne. Ja kun kerran pareittain laskin niin ajatteli myös, että mullahan on niin-ja-niin monta paria nypylöitä. Just joo. Ei ku niitä just niin monta ku siitä laskutoimituksesta tuli tulokseksi. Siis mulla on puolta vähemmän nypylöitä ku mä luulin ja mä sentään laskin ne kolmeen kertaan. Enkä silti huomannu perustavan laatuista virhettä koko laskutoimituksessa. Puutos on nyt sit sitä luokkaa, ettei anopillakaan oo niin montaa nypylää, kun mulla on jo osa niistä lainassa. Ja tilaamaan ei tietty pääse ennen maanantaita. Työtä on jo aloitettu kahden päivän verran. Ottaa jonkun verran kupoliin. Nypylätkin vielä makssa ihan hunajaa. Toki mun oli jossain kohtaa tarkoitus hankkia lisää, mut tää aikataulujuttu on nyt vähän paskempi.

Jos jotain positiivista haluaa hakea asiasta, niin ehkä mun tilaama puolauslaite tulee siihen mennessä kans. Tai oikeestaan olis paree tullakin. Oon mä sen verran kypsä tohon langan pyörittämiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti