keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Joulu on jo huomenna

Tässä nyt kuva emännän omasta joululahjasta. Meille on Savun myötä pesiytynyt puolikaltattuja ja kaltattuja hiiriä. Vasemman reunan hiirellä kuuluisi olla karva ja oikean reunan hiiri on malli siitä miltä kaksi keskimmäistä pitäisi näyttää.Tulihan ne joululahjalapasetkin tehtyä. Joskin viime tippaan asti niitä sai kyllä vääntää. Ne piti jättää viikonloppuna Poriin, jotta ne ehti pukin konttiin. Mun piti tulla jo sunnuntaina kotiin, mutta vaikka mä puoli kahteen asti niitä yöllä väänsin, niin silti sai vielä maanantai aamuna puolitoista tuntia viimeistellä.

Nyt iski muuten himo. Olin mukanan Ravelryn jouluvaihdossa ja tähän asti oon ihan hyvin saanu paketin annettua olla, mutta nyt iski himo. Mä jo aikasemmin päivällä päätin, että avaan Ravelrypaketin heti aamulla. Muut sitten vasta myöhemmin.

1 kommentti: