maanantai 4. tammikuuta 2010

Sitä on näköjään liikkeellä

Sain jouluahjaksi mikroskoopin. Paketissa oli valon sähköjohto mallia Iso-britannia. Kävimme mieheni kanssa valittamassa asiasta Lidlissä tänään. Myymäläpäällikön ensimmäinen ehdotus oli, että voisimme palauttaa tuotteen ja hän palauttaisi rahat. No en tasan palauta mun mikroskooppia. Mieheni veti nätin vastavedon ja kysyi pitäiskö meidän viedä lapsilta joululahja. Siis meillä mitään lapsia. Se mikroskooppi on mun. Ei löytynyt vieläkään muuta vastausta. Sitten me ehdotettiin, että jos niitä mikroskooppeja vielä on, niin käydään katsomassa niistä paketeista uutta johtoa. No heti ensimmäisestähän se löytyi. Olin siis saanut maanataikappaleen tai jotain.

Sain myös Koneboxista vastauksen tietokoneen tv-korttia koskevaan kyselyyni. Tarjosivat virheestä korvaukseksi 20e lahjakorttia tai mahdollisuuden palauttaa kone ja saada rahat takaisin. No en tasan palauta mun konetta. Ilmoitin siis ottavani vastaan lahjakortin. Kävin toki ensin vilkaisemassa mitä sillä saa. Olen ajatellut ostaa tähän langalliset kuulokkeet, kun mua on alkanut ottaa pannuun akun loppuminen näistä langattomista. Eihän lahjakortti toki sitä kortin puutetta korvaa. Ystäväni nörttimieheltä saan tarpeellisen kortin asennettuna noin 70-80e.

Näin joulun jälkeen sais vissiin palautettua kauppaan melkein mitä vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti