keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Elämää, ei sen vähempää

Nyt on työvoimakoulutus käytynä läpi ja uusi ammatti hankittuna. Eihän se ole vasta kuin kolmas mulle. Enkä mä ole vielä edes kolmeakymmentä. Niin se maailma muuttuu. Ja työttömyys jatkuu.

Kävin äsken postissa hakemassa huuto.netistä huutamani tavaran. Olenkohan mä käynyt viimeaikoina erityisen usein postissa, kun postin setä tuli takahuoneesta ja nappas mun paketin jo tullessaan käteensä näkemättä mun lappua ollenkaan? Onhan mulla toki helposti mieleen jäävä sukunimi, mutta silti.

Nyt kun olen näin työttömänä ja aikaa riittää, niin kutimet on kilissy viime aikoina. Lähdin ravelryssä mukaan koeneulontaan. Siis neulotaan mallikappaleita suunnittelijoille ennen julkaisua. Lisäksi olen tässä viime viikosta alkaen työstänyt omaa pitsikaulaliinamallia, jonka aion julkaista ravelryssä ilmaiseksi. Jostain kumman syystä on siis viime aikoina noi neuleet pyöriny mielessä.

Savu olis jo kovasti tulossa saunaosastolta ulos, mutta se joutuu nyt odottamaan sunnuntaihin, jolloin me palataan sukulaisista. Muut kissat onkin menossa hoitolaan, mutta Savulle tulee oma hoitaja kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti