perjantai 1. tammikuuta 2010

Hauskaa tätä vuotta vaan kaikille

Nyt tää mun TV tietokoneessa-juttu on edennyt niin pitkälle, ettei tässä koneessa olekaan digiviritintä kaapeliin, niinkuin luulin. Lähetin tässä äsken mukavaan kellon aikaan palautetta ostopaikkaan.

Ei tarvii pelätä, mä kirjotin ihan nättiä kieltä, vaikka toinkin pettymykseni esille.

Oletettavasti mä saan vastauksen aikasintaan maanantaina ja sen jälkeen mä saan raahata koneeni kaverin työ ja sen mies laittaa tähän sen saamarin digikortin. Ja lisähintaa tulee ihan mukavasti jotain sadan euron kieppeillä. Just joo. Tää maksoi jo muutenkin satasen enemmän kuin olin ajatellut uuteen koneeseen käyttää.

Kävin tässä päivällä palauttamassa kirjastoon yhden kirjan jota en edes muistanut enää. Ei ainakaan muistutusta ollut vielä tulltu, joten ei se ainakaan pahasti ollut myöhässä. Mitään uutta lainattavaa en nyt löytänyt, mutta sen sijaan ostin neljä kirjaa kirjaston poistomyynnistä. Yhden scifi-kirjan ja kolme dekkaria, jotka oli kaikki samaa sarjaa. Kaikki minulle tuntemattomia. Euron kappale ei paljon kirpase vaikka ei oliskaan hyviä kirjoja. Niin ja ne dekkarit sijoittuu 1100-luvulle.

1 kommentti:

  1. dekkarit on mukavia kun ulkona on kylmä ja vielä (toivottavasti) hiukan vapaapäiviä jäljellä... ;) Itse olen istunut melkein liiankin laiskana kotisohvalla, ei tullut edes lähdettyä neuletapaamiseen 30.12 vaikka kuinka oli tarkoitus.

    VastaaPoista