keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Mä uskalsin!

Pelaan GoldToken -pelisivustolla erilaisia lautapelejä. Mulla on siellä muutamia ulkomaisia ystäviä. Yllättäen yksi heistä ilmoitti tulevansa käymään Suomessa (ei se toki tullut Ruotsia kauempaa). Just pari viikkoa aikaisemmin oli ollut puhetta, että olis kiva tavata livenä. Puhe oli kyllä ihan hypoteettisellä tasolla, mutta en kuitenkaan aikonut jättää tilaisuutta käyttämättä. Nopealla aikataululla järjestettiin tapaaminen ABC:lle. Mulla oli edellisenä iltanan iltavuoro yhteentoista asti ja sen lautta tuli satamaan puoli kahdeksalta aamulla. Tiesin kyllä, että unet jää lyhkäseksi pakostakin. Jännittäminen lyhensi unet lopulta viiteen tuntiin.

Edellisenä iltana mua jännitti ja pelotti. Jouduin pari kertaa sanomaan ittelleni, että nyt et kyllä jänistä. Henkilö on syntyjään itäeuroopasta, joten mun näkökulmasta kyseessä oli varsin eksoottinen tapaus. Herra oli liikkeellä vaimonsa ja lapsensa kanssa. Koko porukka osoittautui erittäin mukaviksi. Vaimo on syntyjään suomesta, mutta muuttanut ulkomaille pikkulapsena. Keskenään he puhuivat ruotsia, mutta koska multa se ei taivu niin yhteisenä kielenä käytettiin englantia.

Mä olen niin ylpeä, että mä uskalsin. Ja olin niin onnellinen koko eilisen päivän. Siitäkin huolimatta, että kolmen-neljän välissä alkoi särkemään päätä unenpuutteesta. Töissä iltavuorossa vetäisin vielä kaksi pulloa energiajuomaa ihan vain selvitäkseni vuorosta. Aina joskus elämässä sattuu jotain upeetakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti