tiistai 26. lokakuuta 2010

Purkoosi eli SYTYCK 5

Tänään ne vihdoin saapui. Ne kauan odotetut toiset puikot. Piti sitten heti alkaa tavaamaan ohjetta, että mitäs nyt. Olenhan toki lukenut ohjeen kertaalleen läpi, mutta ilmiselvästi en ole sisäistänyt sitä. Yli puolet tähän astisesta meni purkuun, kun olin tehnyt kädentien lisäykset väärin. Vois sanoa, että veetuttaa. Enimmäkseen kuitenkin se, että purkoosin takia joudun taas neulomaan edestakainsin. Että näin tällä kertaa.
Kaiken muun kivan lisäksi mulla on kohtalaisen kamala flunssa. Eilen harkitsin saikun hakemista ja soitinkin terveyskeskuksen ajanvaraukseen heti herättyäni. Iltavuoron heräämisaikana yhdeltätosita vaan oli terveyskeskukselle liikaa. Ne antoi kaks vaihtoehtoa. Joko soittaa puoli neljältä ja yrittää päästä päivystykseen tai soittaa seuraavana päivänä heti kahdeksalta, niin ehkä saa ajan. No mun soitosta siihen, kun ne soitti takaisin meni puolitoista tuntia ja siihen mennessä olin jo tullut tulokseen, että kestä n kyllä mennä töihin. Vuoro ei kuitenkaan sisällä fyysistä työtä tällä kertaa. Hiukan hirvitti vaan, kun piti taas se tunti seisoa pihalla. No ei mulla ollut kuin sukkahousut ja pitkikset housujen alla, sekä poolo, villapaita ja vuorillinen fleecetakki vuorittoman huomiotakin alla. Vuorilliset huomiotakit on tilattu, mutta kukaan ei tiä koska ne tulee. Ja meidän ei pitänyt niitä talvitakkeja alunperin edes saada. Siksi toi mun kesätakki on sellaista kokoa, että sinne mahtuu talvitakki alle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti