tiistai 14. syyskuuta 2010

Viime aikojen tapahtumia

Vihdoinkin saatiin aikaiseksi kantaa se kymmenen tiiliskiven painoinen tulostin alakerrasta yläkertaan. Ja kukas sen valoittikaan? Alakerrassa kone oli aina valmiustilassa, eli virta päällä. Nyt on pakko pitää kiinni, kun kissat kävelee yli ja painelee nappeja mennessään ja sit se lämpiää ihan turhaan (kyllä, näytössä lukee lämpiää, ei lämpenee).
Viikolla kävi myös remonttimies maalaamassa parvekeen kaiteet. Tuli ensimmäisen kerran tiistaina hiukan ennen kuin mun piti lähteä hammaslääkäriin. Ei ollut paikalla enää kun tulin takaisin, mutta kävi myöhemmin vielä vilkaisemassa ja ilmoitti samalla tulevansa vielä kerran. Toi viimeinen kerta osui sitten perjantaille. Olin jopa koko sen ajan kotona. Äkkiä otin kuvan, kun remonttimiehellä oli täysyleisö.
Olen viimeisen kahden viikon aikana tehnyt sekä lisävuoroja, että vaihtanut vuoroja töissä, kun on porukkaa ollut sairaana. Tälläkin viikolla olis sanut pari lisävuoroa, mutta nyt mä kieltäydyin, kun olen sitten itsekin saanut sen flunssanpoikasen.

Akvaariossa on taas kutua. Toivottavasti tämä nyt edistyis vähän pitemmälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti